#

Every.Day.Counts

E-COMMERCE WEBDESIGN
DIA nominee 2015
Commerce & Omnichannel
Case 5 / 27
Opdrachtgever
Every.Day.Counts
Meer weten?
Neem gerust contact op:
info@guiltypeople.nl
+31 (0)10 243 60 09
Website
offline

Intro
Less is more. Moderne eenvoud en onmisbare essentials om te blijven dragen; keer op keer. Dat is waar every.day.counts voor staat: ‘s ochtends minder zorgen om je outfit is meer genieten van de dag.

Opdracht
Ontwikkel een website die hetzelfde gemak en comfort uitstraalt als het merk zelf.

Idee
every.day.counts staat voor zorgen wegnemen tijdens het shoppen. Dat vinden wij een mooi concept en dus een logisch uitgangspunt voor de website.
We creërden een shop experience die samenhangt met de brandvalues van het merk. De hele site is opgebouwd met maar twee kleuren, en dat geeft het een beeldschoon uiterlijk. Strak en overzichtelijk, net als de eerste store aan de Kalverstraat in Amsterdam.

# # # # # #