#

Every.Day.Counts

Brand Store Experience
DIA Winner 2015
Commerce & Omnichannel
Case 4 / 27
Opdrachtgever
Every.Day.Counts
Meer weten?
Neem gerust contact op:
info@guiltypeople.nl
+31 (0)10 243 60 09

Intro
Less is more. Moderne eenvoud en onmisbare essentials om te blijven dragen; keer op keer. Dat is waar every.day.counts voor staat: ‘s ochtends minder zorgen om je outfit is meer genieten van de dag.

Opdracht
Ontwikkel een experience waarbij zowel online als offline een zo groot mogelijke doelgroep bekend en geactiveerd wordt met het merk Every.Day.Counts.

Idee
Steeds vaker worden tablets en apps ingezet voor een optimale cross-chanel experience in winkels. De apps bieden services en tools in de winkel met een link naar online waardoor je nog leuker, makkelijker en sneller je aankopen kunt doen. Wij bedachten een unieke app als ideale persoonlijke shop-assistent. In de paskamers hangen tablets waar bezoekers de app kunnen gebruiken. Deze helpt je op verschillende manieren bij het kopen van je nieuwe outfit: je kunt selfies maken (en versturen), de kleur van de lampen lampen in de paskamers aanpassen aan je stemming, om assistentie vragen aan de verkoopmedewerkers, combinaties bij elkaar zoeken en als je maat niet meer in de winkel hangt, kun je deze ook direct bestellen. 

never knew shopping and fitting could get this fun!

Blogger VallieLaGiraffe


Resultaat
1 op de 3 winkelbezoekers gebruikt de in-store app. De e-maildatabase van Every.Day.Counts is daarmee met 64% gegroeid. Daarnaast heeft de ‘Be Social’ Button ervoor gezorgd dat het aantal followers op Instragram is gestegen naar 10.000 followers. En dat in 4 maanden tijd!  Ook op internationaal vlak krijgt Every.Day.Counts veel bekendheid en wordt inmiddels gevolgd door meer dan 20 landen.  

Samenwerking
Emakina, New District, Diract & UXperience, Montana Media.

# # # #