#

Eneco en NS

Awareness campagne
Case 6 / 27
Opdrachtgever
Eneco en NS test
Meer weten?
Neem gerust contact op:
info@guiltypeople.nl
+31 (0)10 243 60 09

INTRO
Duurzaam. Een belangrijker begrip is er tegenwoordig niet. En daarom hebben Eneco en NS de handen ineengeslagen om ook het treinreizen duurzamer te maken. En dus beter. Bijzonder is dat de Groene Trein zowel een medium als product is: het vertelt een verhaal over duurzaam vervoeren, maar rijdt zelf ook op groene energie.

OPDRACHT
Geef verdieping aan de Groene Trein en gebruik de samenwerking om het effect en belang van duurzame energie aan te kaarten bij consumenten.

IDEE
Een campagne die zich afspeelt aan de binnenkant van de trein middels stickers, posters en advertenties in het gratis krantje De Metro. Via een game vertellen we op een informele, laagdrempelige en speelse manier over het belang van duurzame energie. Vermaak en bewustwording, dus. Let komende tijd extra goed op wanneer je op het perron staat. Want als jij in de Groene Trein stapt en meedoet aan de game, maak je kans op een designfiets; ook zo’n duurzame manier van reizen.

# # # #