#

Pak je Pakje

Brand activation
Case 21 / 27
Opdrachtgever
Duifhuizen
Meer weten?
Neem gerust contact op:
info@guiltypeople.nl
+31 (0)10 243 60 09

Intro
Ja, natuurlijk moeten Sint en zijn pieten het dak op om cadeautjes rond te brengen, maar jij mag alvast een cadeautje van de pakjesband uitzoeken. Maar pas op welke je kiest, een verstrooide piet heeft in sommige pakjes gebakken lucht gestopt. Oeps!

Opdracht
Maak een laagdrempelig campagne die zich richt op zowel conversie als naamsbekendheid.

Idee
Niet elke campagne hoeft ingewikkeld te zijn. Neem nou Pak Je Pakje, waar je kans maakte op een cadeautje uit Duifhuizen assortiment. Je schreef je in op een pakje, liet je gegevens achter en duimde dat de Sint jouw naam uit zijn hoge hoed (eerder mijter) trok. Mocht je nou een pakje met gebakken lucht gegrepen hebben, dan had de goedheiligman een goedmakertje voor je: korting op je volgende aankoop in de webshop.

Gaaf, deze actie van Duifhuizen!

Facebookfan Jolien

Resultaat
Laten we er eens wat cijfers bij pakken. Halverwege de tweede week zaten we al ver boven de 4.000 gebruikers. De campagne werd ook ruim gedeeld op Facebook, aangezien de actie die week 1.200 keer werd geshared. Daarnaast zijn er veel nieuwe e-mailadressen vergaard en was een omzetverhoging duidelijk merkbaar.

# # # #