#

#inmijntas

Brand activation for Duifhuizen
Case 7 / 27
Opdrachtgever
#inmijntas
Meer weten?
Neem gerust contact op:
info@guiltypeople.nl
+31 (0)10 243 60 09

INTRO
Een campagne met inhoud. #WHATSINMYBAG is al enige tijd een grote trend op Instagram. Laat zien wat jij allemaal voor speciaals in je tas hebt zitten en laat zien wie je bent, door middel van alle mooie spullen die je dagelijks bij je draagt. Samen met Duifhuizen weten we deze trend om te zetten tot een wedstrijd en de Duifhuizen doelgroep via hun huidige tas een nieuwe tas te laten winnen.

OPDRACHT
Genereer meer naamsbekendheid, meer omzet en meer volgers op Instagram. Drie eisen die worden voldaan met de #INMIJNTAS campagne. Door de samenwerking met bloggers en influentals valt de Duifhuizen-naam opvallend vaak in de online- fashionwereld, bij blogs en websites die veel aanzien hebben. Dankzij de kortingscodes die men gegarandeerd wint bij een inzending, stijgt de omzet. Want korting op een prachtige tas naar keuze, wie maakt daar nu geen gebruik van? En door de internationale trend toe te passen en te laten leven binnen Nederlandse Instagram-gebruikers, blijven de volgers voor het Duifhuizen account binnen stromen.

IDEE
De trend #WHATSINMYBAG is een gigantisch succes op Instagram. Wij vertaalden dit door naar een wedstrijd waarmee men via de #INMIJNTAS verschillende prijzen kon winnen. Laat op een leuke manier zien wat jij allemaal in je tas draagt. Met speciale prijzen voor de leukste inzendingen en een kortingscode voor iedereen. Altijd prijs dus. De winnaars worden uitgezocht door een jury bestaande uit bekende bloggers en influentials, die tegelijkertijd ook nog eens aandacht besteden op hun eigen blog aan de actie en Duifhuizen zelf. Alle eisen verpakt in een geweldige actie.

# # # # #